Novice

Zlatorog dlako menja, piva nikdar!

Termin oglaševanja : 12. marec - 12. april 2008

Število oglaševalskih površin : 25

Število lokacij : 20

Lokacije:

  • Kranj: Spar, Mercator - Primskovo, Mercator - Savski otok ;
  • Jesenice: Mercator ;
  • Kamnik: Mercator;
  • Domžale: Spar, Mercator ;
  • Velenje: Spar ; Celje: Spar, Tuš, Mercator ;
  • Maribor: Spar-Europark, Mercator ;
  • Slovenj Gradec: Mercator ;
  • Murska Sobota: Mercator ;
  • Trebnje: Mercator ;
  • Novo mesto: Tuš Planet, Mercator ;
  • Koper: Mercator ;
  • Nova Gorica: Mercator


Potek akcije:

Enomesečna Roll-pano oglaševalska akcija »Zlatorog dlako menja, piva nikdar!« je za nami. Akcija je potekala nemoteno in kot dogovorjeno. Oglaševali smo na že predhodno določenih lokacijah in sicer v vseh večjih prodajnih centrih večjih mest po vsej Sloveniji z izjemo Ljubljane.


Zaključek:

Akcijo ocenjujemo kot uspešno, saj je dosegla svoj namen - kupce je na prodajnem mestu osvestila o novi celostni podobi laškega piva in jih opozorila na nakup le tega. Prepričani smo, da je Roll pano naravnost idealni medij za oglaševanje piva, saj potencialne kupce nagovarja na samem prodajnem mestu, zato je učinek takega oglaševanja zagotovo večji kot pri ostalih medijih.

Slo | Eng